My Website
  • Feladatok
  • Projektek
  • Munkaidő
  • Új jegy beküldése
  • Használati útmutató
  • Kapcsolat
My Website
    • Feladatok
    • Projektek
    • Munkaidő
    • Új jegy beküldése
    • Használati útmutató
  • Kapcsolat
Bejelentkezés

A WorkDesk portált az ide meghívott ügyfelek használhatják, akikkel rendszerint szerződéses viszony áll fenn. A szerződések tartalmazzák az ügyfélfiók adatokat a belépéshez és egyéb speciális jogosultságokat a követésre és együttműködésre vonatkozóan. Bejelentkezni a megadott felhasználónév (email cím) és jelszóval lehet.

Feladat/Ügy/Jegy beküldése

Új feladatot, ügyet, jegyet bejelentkezés után, az "Új jegy beküldése" menüre kattintva, az űrlap kitöltésével lehet beküldeni. A beküldéshez szükséges kiválasztani a legördülő listából, a bejelenteni kívánt jegyhez kapcsolódó projekt nevét, legyen az támogatási, fejlesztési, vagy bármilyen más projekt. Ha a projekt neve nem ismert, vagy nem látható a listában, tájékoztatást lehet kérni a kapcsolattartótól, vagy a "Projekt support" nevű projektet kiválasztva, egy jegy feladásával.  Az űrlap Megnevezés mezőjében megadott szöveg lesz a jegy elnevezése, neve, ezért relevánsan, röviden érdemes megfogalmazni. A beküldésre kerülő űrlap mezői függhetnek az egyes projektektől. A projektekre jellemző egyedi mezők a projekt kiválasztása után jelennek meg az űrlapon. Beküldés után a kiválasztott projektben automatikusan létrejön a feladat. A jegy beküldéséről és a jegy azonosító számáról értesítés jelenik meg a weboldalon, melyre később hivatkozni lehet.

Ügy követése

A Fiókom menüre kattintva kiválasztható a Projektek vagy Feladatok/Ügyek almenü, melyekben felsorolásra kerülnek a felhasználóhoz rendelt projektek és feladatok/ügyek. A BCS logóra kattintva rögtön a Feladatok/Ügyek listájára juthatunk. Az ügy beküldése után kapott tájékoztatóban látható az ügy sorszáma, amire hivatkozni lehet a továbbiakban. A szerződésekben történt megállapodás alapján, többféle minőségben is követhető az ügy. Ügyfelünk kaphat egy linket kifejezetten egy darab ügy állapotának követésére. Kaphat e-mail értesítéseket az üggyel történő különféle eseményekről. A portálra belépve, a Fiókom menüben áttekintheti az ügyek állapotát, különféle szempontok alapján rendezhetően. A portálon kommunikálhat az ügy kezelőivel, fájlokat csatolhat az ügyhöz. Megfelelő kollaborációs jogok esetén közvetlenül részt vehet a munkában, és akár maga is módosíthatja az ügy munkamenet állapotait.

BDSC WorkDesk

A WorkDesk portál oldalunkon, szerződéssel és ügyfélfiókkal rendelkező partnereink jelenthetnek be hibákat, fejlesztési igényeket, kéréseket, illetve menedzselhetnek közös projekteket.

My Company
250 Executive Park Blvd, Suite 3400
San Francisco CA 94134
United States

  • +1 555-555-5556
  • hello@mycompany.com
Kövess minket
Copyright © BDSC
English (US) | Magyar
Powered by Odoo - Hozz létre egy ingyenes weboldal